Vše o nákupu

1. Jsou vaše produkty vyráběné ekologicky?

Ano! Udržitelnost a eko v módě jsou pro nás důležitá kritéria. Proto vybíráme zásadně značky, které dodržují tyto principy a respektují životní prostředí.

2. Z jakých materiálů jsou produkty vyráběné?

Naše produkty jsou vyráběné z recyklovaných materiálů. Naši dodavatelé častokrát zpracovávají produkty z nechtěných látek, kterým vdechli nový život, z potravinářských plastů nebo z přírodních sisalových vláken.

3. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky a kdy se mohu těšit na doručení?

Abychom vaši objednávku doručili co nejdříve, máme všechny produkty skladem. Průměrně doručení trvá 5 pracovních dní. Během svátků a víkendů se může doručení malinko prodloužit.

4. Mohu si zboží před objednáním někde prohlédnout?

Bohužel zatím kamennou prodejnu nemáme, a z tohoto důvodu se nedají produkty fyzicky prohlédnout. Pokud si nejste nákupem úplně jisti, napište nám na hello@atoa.cz a my pro vás váš vyhlídnutý produkt rádi nafotíme z každé strany, abyste měli co nejlepší představu.

5. Mohu si vybrat způsob dopravy?

Samozřejmě. Pokud si přejete objednávku doručit přímo ke dvěřím, využijte přepravní společnost DPD. Také je možné zaslat objednávku Českou poštou, kde si ji osobně vyzvednete. Osobně si také můžete objednávku vyzvednout na jakékoliv Zásilkovně.

6. Kolik stojí doručení balíčku?

Pokud zvolíte doručení kurýrem na adresu, doprava stojí 89 Kč.
Česká pošta si účtuje za poštovné 99 Kč.
Za osobní odběr v zásilkovně pak zaplatíte 59 Kč.

7. Doručíte mi balíček i do zahraničí?

U nás je možné všechno. Před samotným vytvořením objednávky nám prosím napište na hello@atoa.cz a společně už dořešíme potřebné detaily.

8. Jaký druh platby si mohu zvolit? Dají se produkty koupit na dobírku?

Dobírka je u nás samozřejmostí. Dále je možné platit kartou online nebo převodem na účet.

9. Do objednávky si přeji něco přidat, je to možné?

Určitě. Naše zákaznická podpora vám se změnou objednávky ráda pomůže. Stačí napsat zprávu na hello@atoa.cz s číslem objednávky a my se o vše postaráme.

10. Produkt mi nevyhovuje, mohu jej vrátit nebo vyměnit?

Žádný problém! Výměnu je možné uskutečnit do 30 dní od doručení objednávky. Lhůta pro vrácení bez udání důvodu je také 30 dní.

11. Jak dlouho trvá vrácení peněz v případě, že mi objednávka nebude vyhovovat?

Vrácení peněz garantujeme do 14 kalendářních dní od doručení vráceného zboží zpět k nám na sklad. Snažíme se samozřejmě být vždy rychlejší.

12. Jak mohu postupovat v případě reklamace?

Před uplatněním reklamace se s námi prosím spojte na e-mailové adrese hello@atoa.cz. Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte číslo objednávky. Naše zákaznická podpora vám se vším s radostí poradí.

Zpět do obchodu